9 תשובות
כאןן
נוכח
פה
שואל השאלה:
תקשיבו איזה סתומים הם שהם מתחבאים במערה כי יש שם מלא מתים קבורים והמלך הלילה יכול להעיר אותם
תקשיבו איזה סתומים הם שהם מתחבאים במערה כי יש שם מלא מתים קבורים והמלך הלילה יכול להעיר אותם
אני ממש ממש מקווה שזה לא מה שיקרה
ואם כן הרבה יותר דמויות ממה שחשבתי הולכות למות ביום ראשון אז יאי לנו :)))
ואם כן הרבה יותר דמויות ממה שחשבתי הולכות למות ביום ראשון אז יאי לנו :)))
כאן אבל אני רק בעונה 2 לול
אני גם מקווה שזה לא יקרה
וואי גם אני חשבתי על זה
זה יהיה ממש עצוב אם הסטארקים יצטרפו להלכים הלבנים והם יצטרכו להילחם בהם
למרות שהם יהיו טכנית מתים זה עדיין קשה להרוג מישהו עם הפנים של מישהו שאתה אוהב
ואולי זו תיהיה הפעם הראשונה שג'ון יראה את ליאנה
זה יהיה ממש עצוב אם הסטארקים יצטרפו להלכים הלבנים והם יצטרכו להילחם בהם
למרות שהם יהיו טכנית מתים זה עדיין קשה להרוג מישהו עם הפנים של מישהו שאתה אוהב
ואולי זו תיהיה הפעם הראשונה שג'ון יראה את ליאנה