4 תשובות
נזכור ולא נשכח
כן ):
10 חודשים? האתר הזה עדיין היה הרוס אז.
הוא היה שפוי ב2015.
הוא היה שפוי ב2015.
ז"ל
הוא גם היה יותר שווה ועם אנשים יותר טובים (בעיקר היו פחות ילדים קטנים וספרנים היו יותר שווים) והעיצוב יותר חמוד
הוא גם היה יותר שווה ועם אנשים יותר טובים (בעיקר היו פחות ילדים קטנים וספרנים היו יותר שווים) והעיצוב יותר חמוד
באותו הנושא: