התחברות
הרשמה
אתם חושבים שטויוטהה יאריס זה אוטו טוב?
26 באפריל 2019, 15:05
רכב
רשיון נהיגה
ביטוח רכב
2 תשובות
זה אוטו נחמד
L
Lady devils
אוטו סביר, לא משהו מיוחד
b
big boi
באותו הנושא:
מה הייתם חושבים על מישהי בת 20 שעשתה רישיון וקנתה אוטו והכל רק מהכסף שלה הפרטי ואף אחד לא עזר לה..
מה כדאי אוטו שחור או אוטו לבן? ולמה?
מה אתם חושבים על הורים ששוכחים את הילד שלהם באוטו?
ביטוח של רכב המחיר משתנה לפי הסוג אוטו?כאילו אוטו יקר הביטוח יהיה יקר יותר?
איך קוראים לשיר שזה כזה אוטה פפאוטה אוטה פפאוטה אוטה פפאוטה אוטה אוטה אוטה
למה כשיש אוטו צהוב צריך לתת מכה למישהו? חברה שלה באה אליי וצעקה "אוטו צהוב" ונתנה לי מכה ביד...
קניית אוטו - אני רוצה אוטו קומפקטי ויפה עד מאה חמישים אלף שקל. יש הצעות?
למי שיש כבר אוטו משלו.. בני כמה אתם? ואיזה אוטו?
אלפא רומאו הוא אוטו יקר? מה אתם חושבים עליו?
אוטו בשיעור נהיגה זה כמו אוטו רגיל? (מבפנים והכל)
אתם חושבים שכדאי לקנות אוטו מספר חודשים לפני הגיוס והשירות הוא בבסיס סגור ?