4 תשובות
זה נראה לי אפשרות שיש במחשב או שהייתה פעם
שואלים שאלה אנונימית ואז לוחצים איפה שכתוב "אנונימי" וכותבים במקום זה מה שאתה רוצה
שואל השאלה:
^ מהמחשב?? אי אפשר..
אנונימי
כשאתה שואל שאלה ולוחץ "שאלה אנונימית" רשום אנונימי במקום השם שלך, אפשר למחוק את זה ולרשום שם מה שאתה רוצה.