התחברות הרשמה

מה דעתכם על הקול שלה? או הקאבר עצמו? - קישור מצורף

26 באפריל 2019, 12:55
g idleאיידלminniecoverkpop    
תשובה אחת
מינני הביאסית שלי מג'יאיידל. היא ווקאליסטית ממש טובה!!
r
reveluv
באותו הנושא:
מה דעתכם על איך ששרתי ועל הקאבר?
מה דעתכם על הקאבר?
מה דעתכם על הקאבר שלו?נכון מושלם פשוט?
מה דעתכם על הקאבר של האיש הזה? זה הקאבר הראשון שלו בחיים.
מה דעתכם על הקאבר שלה?
מה דעתכם על הקאבר?
מה דעתכם על הקאבר הזה?
חח מה דעתכם על הקאבר של עדן לאריאנה?
איך הקול שלה לדעתכם? לפי דעתיי יהיה ממש יפה עם היא תוציא לזה קאבר
תהיו כנים .. מה אתם חושבים על הקול שלה? או הקאבר הזה?
מה דעתכם על הקאבר המדהים הזה?