7 תשובות
לא מה
כן כל כך
יש לי בליטה באצבע הזו בגלל הפעלת כוח מרובה. לא שקע אבל באיזור(:
שואל השאלה:
חחח זה לא בדיוק שקע, כאילו פשוט יש את הסימן של העיפרון על האצבע, זה מוזר שאין לכן
אנונימית
יש לי מין בליטה כזאת לא שקע
יש ישלי שקע ולפעמים הוא כואב ובצבע סגול אדום וזה ממש מוזר ואני לא יודעת למה זה קורה
אם יש לך שקע ביד אני במקומך הייתי הולך לרופא