6 תשובות
לדעתי ממש לא, לא הייתי עושה את זה בשביל שום מגמה.
כן מה הבעיה גם אני מחליפה שני אוטובוסים כדי להיות במגמה שאני אןהבת
אנונימית
כן אני כל בוקר נוסעת לעיר אחרת כדי לא ללמוד בעיר שלי
לא הייתי עושה את זה