16 תשובות
מכיר זה אופי של בן אדם וזה קורה עובדים על זה ולומדים להבין
אם היא באמת מנסה לא להיות קרה, זאת אומרת אכםת לה ממני אז אין לי שום בעיה עם זה
אבל אם גםהכי פצצה בעולם שיש תהיה מגעילה כלפיי אוטומטית אפסיק להמשך אליה
שואל השאלה:
קרה זה מגעילה לדעתך?^
אנונימית
אני אדע מה לעשות אם לא יעבוד אז ממשיך הלאה יש עוד הרבה בנות
זה קצת
שואל השאלה:
טוב לפחות מבינה למה די הרבה שמתחילים איתי מפסיקים עם זה
באסה כי זה האמת לא בכוונה אבל אוקי
עדיין רוצה לראות עוד תשובות
אנונימית
שואל השאלה:
תראה זה לא שאני לא מנסה להראות כמה שפחות שאני סבבה אני משתדלת להוסיף חחח לכל משפט לענות מהר וכל זה אבל באופן כללי זה באמת לא נראה כאילו אני בקטע של לדבר בדרכ
אנונימית
שואל השאלה:
15 לא דיכאון ולא נראלי שזה לא מוכנה לקשרים חברתיים כי אני כן זה לא שאני לא בקשר בכלל עם אנשים
אני די בטוחה שזה בגלל שפעם נפתחתי די מהר וליותר מידי אנשים ואז ניסיתי למנוע את זה וזה עבד יותר מידי טוב והייתה תקופה שממש אהבתי שאני כזה קרה ולא אכפת מכלום עכשיו פחות אוהבת את זה וזה לא עובר למרות שכן אכפת לי ביינתים
זה לא יותר מידי מפריע רק בקטע הזה כן
אנונימית
שואל השאלה:
אתה לוקח את זה די רחוק אבל אוקי כל אחד ומה שהוא חושב ומדמיין
אנונימית
שואל השאלה:
יש חברים ובן זוג אם רק הייתי רוצה היה יכול להיות לי גם לא שאני חושבת שזה עניין של אם רוצה אז יש אבל אתה מבין
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אתה לא שם לב לזה שמנסה ולא יוצא לה לומר?
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד לי זה נהיה מציק לדבר אלי בגוף שלישי חחח
אנונימית
שואל השאלה:
לא ממש הבנת למה התכוונתי אבל לא משנה לא יודעת להסביר אחרת^
אתם יכולים לנעוץ?
אנונימית
שואל השאלה:
אה אוקי
אנונימית
דעתי היא, אם היא אומרת שהיא מנסה ואני רואה את זה, זה יעלה ולא יוריד, אם היא תתנהג כמו שתיארת ולא תגיד כלום, כן זה יוריד לגמרי.
שואל השאלה:
עוד תשובות?ממש מעניין אותי חחח
אנונימית