9 תשובות
זה נורמלי
תשים, לא חושבת שזה יזיז למישהו
זה לא נורמלי כל כך אבל תהנה
כן זה מושלם!
שואל השאלה:
יעאי, תודה
אנונימי
זה מושלם! תשים 3>
שואל השאלה:
תודה!!
אנונימי
חיים תשים מה שבאלךך , זה מושלם
לא, זה מגעיל ודוחה לא סובל גברים כאלה נשיים תהיה גבר