6 תשובות
אמרו לי שזה סדרה גרועה אז לא ראיתי
שואל השאלה:
נשבר הלב שוב.
נשבר הלב שוב.
אנונימי
שואל השאלה:
סדרה מהממת. מי שאמר את זה מרושע.
סדרה מהממת. מי שאמר את זה מרושע.
אנונימי
שואל השאלה:
רשמתי את זה כשאלק נפרד ממגנוס אז נטלפיקס לא אשמים פה בנתיים.
רשמתי את זה כשאלק נפרד ממגנוס אז נטלפיקס לא אשמים פה בנתיים.
אנונימי
אבל נאטפליקס עדיין חראות
תאכלס זה לא הם, אלה נאטפליקס