13 תשובות
לא
פחות
לא צריך להעליב אף אחד לא משנה בו או בת
לא, גם לא בנים.
לאף אחד אין שום זכות לפגוע בבן אדם אחר אפילו אם יש סיבה.
מותר, אבל סתם ככה? וואלה מותר אבל לא הייתי עושה את זה (כנראה ממורמרים היו)
לא ולא רק בנות כי לי זה מוריד מגבר שהוא מעליב אנשים בכללי
אסור לאף בן אדם להעליב אף אדם לא משנה אם זה גבר או אישה .
ממש לא!!!!!!
אנונימית
מותר לבנות להעליב בנים? נו מה זה השאלות האלה שיואו
למה שיהיה לו מותר
לא
גם לבנות אסור להעליב בנים
זה לא מותר אבל זה מה שקורה