7 תשובות
שואל השאלה:
המוות של טוני היה נוראי. אבל גם מאוד מאוד הורואי. הוא היה מדהים. אבל אני גם ממש אהבתי את בלאק ווידו
אנונימי
כן! אני מרגישה זוועה
ונכון שסטיב לא מת, אבל הוא גם בדיעבד לא קיים יותר
וטוני.. איך בכיתי גאד
אני עדיין בוכה, באלי לשבת שבעה באמת
פאקפאקפאק למה נכנסתי ספוילריםם
בכיתי שטוני מתת זה היה כל כך עצוב
וגם נטשה כמובן, ממש קיוויתי שהוקאי ימותת!
הסרט הכי טוב של מארוול פשוט פאקינג מדהים
לא הייתי עצוב מהמוות שלה כי הייתי עסוק בלהתעצבן על המריבה הקלישאתית בינה לבין הוקאיי
זה היה ככ נורא.
אני ככ עצובה
כן אוי נטשה הייתי בטוחה שהוקאי ימות
אבל עזבי את זה
טוני מת וליבי נשבר לחצאים