6 תשובות
הלך שם והלך הרבה, ראית דבר מדהים.היו כמה טעויות אבל בכל זאת מדהים
שואל השאלה:
איזה טעויות?
אוףףף אני לא מאמינה שלא החזירו את לוקי באלי לבכות
איזה טעויות?
אוףףף אני לא מאמינה שלא החזירו את לוקי באלי לבכות
אנונימית
וואו זה סרט מטורף והיה לי סערת רגשות משוגעת
טעויות כמו לסיים את זה ככה! :((
אני פשוט לא מאמינה שהכל נגמר ואין כלום ולא יהיה כלום. פשוט נאדה.
בסרט הייתי כולי כמו רכבת הרים, היה צחוק, היה פלא, היו צרחות, והיה הרבה בכי.
לא יודעת איך הולכים עכשיו לעבודה...
אני פשוט לא מאמינה שהכל נגמר ואין כלום ולא יהיה כלום. פשוט נאדה.
בסרט הייתי כולי כמו רכבת הרים, היה צחוק, היה פלא, היו צרחות, והיה הרבה בכי.
לא יודעת איך הולכים עכשיו לעבודה...
וואו מטורף
מצד אחד ספיידי חזר לחיים
מצד שני טוני מת
והקטע שספיידי הולך לטוני לפני שהוא מת ובוכה זה הקטע שהרג אותי
טוני סטארק אני אוהבת אותך 3000!!!
מצד אחד ספיידי חזר לחיים
מצד שני טוני מת
והקטע שספיידי הולך לטוני לפני שהוא מת ובוכה זה הקטע שהרג אותי
טוני סטארק אני אוהבת אותך 3000!!!
ואוו הסרט היה פשוט מדהים.
הוא היה עצוב ומצחיק ומרגש ועצוב ועצוב ואא
הוא היה עצוב ומצחיק ומרגש ועצוב ועצוב ואא
באותו הנושא: