7 תשובות
למה זה שאין לך ידידים הופך אותך ללא בסדר???
הכל בסדר.
הכל בסדר.
זה יבוא מתישהו גם אם לא בתקופת בצפר אז בצבא.. זה עניין של מזל כזה אלו שיש להן הרבה ידידים
זה יבוא במקומות הכי לא צפויים חח אם צריכה ידיד אשמח להיות לך (ידיד לעט כן?)
מזדהה עם השאלה כלכך
אנונימית
אף אחד לא אמר שזה לא בסדר. הכל טוב יבוא יום וגם תתחברי לאנשים. ואם לא? לא קרה כלום. את תתחברי למי שאת רוצה
תמשיכי להיות מי שאת. את בסדר גמור, אין שום דבר לא בסדר איתך! אני בת 18 ועד לפני כמה חודשים לא היה לי אפילו לא ידיד אחד. גם אני הייתי שואלת את עצמי שאלות מטופשות כאלה, למה לכולן יש ידידים ולי לא... מסתבר שזה מגיע כשאת אפילו לא שמה לב. התחלתי לעבוד במקום מסוים ולאט לאט התחברתי לאנשים שם ומצאתי הרבה ידידים מדהימים. זה פשוט יגיע יום אחד, כך שאין לך מה ללחוץ את זה או לדאוג מזה(:
אם לא בבית הספר אז בעבודה ואם לא בעבודה אז בצבא או במסגרת אחרת. תמשיכי להיות מי שאת ולעשות את מה שאת עושה ואל תשברי את הראש על שטויות כאלה. 3>
אם לא בבית הספר אז בעבודה ואם לא בעבודה אז בצבא או במסגרת אחרת. תמשיכי להיות מי שאת ולעשות את מה שאת עושה ואל תשברי את הראש על שטויות כאלה. 3>
פשוט תיהי את
באותו הנושא: