6 תשובות
לא מוזר בכלל, קניתי את החולצה הזו אחרי הרבה זמן שחיפשתי ואף אחד לא מוצא את זה מוזר ללבוש את זה.
לא מוזר
שואל השאלה:
אוקיי טנקס
אוקיי טנקס
אנונימית
לא. בכלל לא מוזר. תעשי מה שבראש שלך ואל תשימי על אף אחד
זה רק יראה שאת בן אדם איכותי לדעתי
לא זה דיי נורמאלי, הרבה לובשים חולצות של נירוונה..
באותו הנושא: