13 תשובות
שואל השאלה:
להתפוצץ במובן טוב או רע ?חח
אנונימית
הייתי שיכור... אז לא הייתי בלחץ כלכך כי זה גם לא התפתח למשהו...
שנינו היינו שיכורים, הייתה סיטואציה רומנטית, והתחלנו להתמזמז פשוט...
אני כן יודע שלא רציתי שזה יגמר... בכל זאת היה מדהים
לחץ, התרגשות.
אבל לא בגלל שזה היה איתו, אלא בגלל שזאת הייתה הנשיקה הראשונה שלי בכללי
מגעיל אכל לי את כל הפרצוף
לחץ אחושרמטטה
^לא מדובר עליי במקרה נכון ילדונת? היה מישהו לפניי כן?
אנונימי
שואל השאלה:
חע למי אמרת את זה?
אנונימית
אוי היו הרבה
יופי אני רגוע
אנונימי
הרגשתי שאני הולך להתפוצץ
כלום
לא אהבתי אותו ממש
לא רציתי שזה יפסק