5 תשובות
כן
זה מה שכולם עושים, מתרגלים בגרויות
זה מה שכולם עושים, מתרגלים בגרויות
כן ברור
כן
סגנון השאלות הוא אותו סגנון ומשנים ממש מעט שאלות בין השנים
גם אם זה לא יהיה אותו דבר זה תרגול טוב
סגנון השאלות הוא אותו סגנון ומשנים ממש מעט שאלות בין השנים
גם אם זה לא יהיה אותו דבר זה תרגול טוב
אנונימית
נראה לי שכן
כן
באותו הנושא: