5 תשובות
זה נשמע שאת ממש התחברת אליו אבל כמו שמתחברים לידיד ולא לבן זןג
אולי התחברת לאופי שלו אבל את לא נמשכת אליו כבן זוג
אז את כנראה לא אוהבת אותו באמת. לפי התיאור שלך, את רק מצאת כביכול את הבן אדם שחיפשת אבל את לא מרגישה אליו כלום ובגלל זה אין את כל הניצוצות והפרפרים שאמורים להרגיש בזמן נשיקה
אז את לא רוצה אותו מה יש להבין פה?
את חושבת שהוא נחמד אבל לא מעבר לידיד זה הכול
את חושבת שהוא נחמד אבל לא מעבר לידיד זה הכול
אולי את לסבית