9 תשובות
כן למה לא
אין סיבה שלא
כן
כן, למה לא?
לדעתי הבנים בכיתה ט ילדותיים אבל אם זה מרגיש לך בסדר הכל טוב
כן זה ממש בסדר
בדרך כלל הולך הפוך כי בנים מתבגרים יותר לאט, אם הוא בוגר אז למה לא?
אני בכיתה ט ויש לי קראש על בן בכיתה לגיטימי לגמרי
אנונימית
זה סבבה אני מכירה בת בכיתה ט ובן בכיתה ח וזה הולך להם
באותו הנושא: