12 תשובות
להיות יפה ורזה
פשוט תיהיה את ?
עם גישה כזאת
תשארי בודדה לנצח
אנונימי
בגלל האופי המכוער שלך
אנונימית
שואל השאלה:
לפחות אני לא מפיצה שנאה ובריוניות כמוכם.
גועל נפש.
שני המונחים מכוער ויפה מתפרשים על ידי המתבונן בלבד.
מן הסתם שאני לא אבוא לאותם בנים ואגיד להם
שמעו אתם מכוערים
אז אולי אני אנסח את השאלה יותר לעניין: איך לגרום לבנים לטעמי להמשך אליי?
אנונימית
שואל השאלה:
ועל סמך מילים בודדות אתם שופטים את האופי שלי? תסתכלו על עצמכם!!!
אנונימית
וואו תרגעו אנשים מה אתם שופטים אותה ככה מי אתם בכלל בריונים מאחורי מקלדת
שואל השאלה:
לול אין לי מושג אם אתה ציני אבל הנה פרח
אנונימית
לא מעניין אותי פרחים ... ואני לא ציני ...
שואל השאלה:
אוקיי, זוהי בכך מקרה הדרך שלי להוקיר תודה אז
תודה:)))
אנונימית
שואל השאלה:
הטעם שלי זה סלבים
אנונימית
אז לכי תתחילי עם עומר חזן באינסטגרם
אנונימי