התחברות
הרשמה
אוהבים להגיע למצב של ויכוח בשאלה?
אני שואל את עצמי האם זה בכלל לגיטימי להתווכח בשאלה?
כי יצא לי כמה פעמים, ואני תמיד מהרהר בנוגע לזה..
23 באפריל 2019, 23:18
ויכוחים
שאלות
סטיפס
2 תשובות
לא אוהב את זה
אני אומר את הדעה שלי
ואני משתדל שהיא תהיה הכי נכונה שיש
פ
פָּצוּעַ־בָּרֹאשׁ
לא.
א
אָן
באותו הנושא:
אתם אוהבים ויכוחים פוליטיים בכיתה?
ניהלתם פעם ויכוח עם עצמכם באנונימיות בתוך שאלה?
למה יש וויכוחים בין אוהבי רוק/ מטאל/ פופ/ מזרחית?
יש לכם שאלה הלכתית שיש עליה ויכוח?
היה לי ויכוח עם חבר היום(שאלה לבנות) ובסוף הויכוח אמרתי לו שאני אשאל כמה ידידות אבל אז הבנתי ש
רק אני חושבת שצריך לפתוח "מישהו לריב איתו" לויכוחי דת? שכל הוויכוחים האלה בסטיפס יעברו לשם ונחזור לשאלות פילוסופיה אחרות
קשה לכם להגיע למצב בו אתם מרגישים שאתם אוהבים אדם מסוים? (לא רומנטית) אם כן, מה גורם לכם לאהוב להתעניין באדם מסוים?
מה הקטע של לשאול שאלה מגעילה רק בשביל להיכנס לשאול החמות וליצור ויכוח שטותי?
הוא אמר לי שהוא אוהב אותי יותר מידי כשהוא הגיע כבר למצב שהוא מפחד.
למה תמיד כששאולים שאלה על אתיופים זה נגמר בויכוח גזעני?
חחח תמיד יש פה ויכוחים בשאלות על איזה אוכל יותר טעים של אשכנזים או, של מזרחים