3 תשובות
לא שווה. ממליץ לך להזמין באלי אקספרס מזכוכית, יש שם בפחות מ דולר כולל משלוח.
מגיני מסך זכוכית שמכסים את כל המסך, ומספקים הגנה מירבית (2.5d).
שואל השאלה:
הזמנתי זכוכית ונשבר לי עוד לפני שהספקתי לשים
אנונימית
מוזר, זה לא אמור להיות כך.
תחפשי מוצר עם הרבה חוות דעת וממוכר אמין.