6 תשובות
כבר עברה שנה? מתי?
נוראי
נוראי
עצוב והזוי איך שהזמן טס
יהי זכרם ברוך
יהי זכרם ברוך
כן אני וחבר שלי דיברנו על זה לא מזמן מסתבר שהיתה שם מישהי מהשכבה שלו
משתתפת בצערך❤
עצובב
אסון שאי אפשר לשכוח
אסון שאי אפשר לשכוח
קשה להאמין, כן. הזמן עבר ממש מהר..
הבית ספר שלי גם הקים בשביל הנספים מקום שבו אפשר לקרוא עליהם ולהסתכל..כואב הלב
הבית ספר שלי גם הקים בשביל הנספים מקום שבו אפשר לקרוא עליהם ולהסתכל..כואב הלב
באותו הנושא: