6 תשובות
כבר עברה שנה? מתי?
נוראי
עצוב והזוי איך שהזמן טס
יהי זכרם ברוך
כן אני וחבר שלי דיברנו על זה לא מזמן מסתבר שהיתה שם מישהי מהשכבה שלו
משתתפת בצערך❤
עצובב
אסון שאי אפשר לשכוח
קשה להאמין, כן. הזמן עבר ממש מהר..
הבית ספר שלי גם הקים בשביל הנספים מקום שבו אפשר לקרוא עליהם ולהסתכל..כואב הלב