4 תשובות
רק למי שאין חיים בהגזמה
שיט עלית עליי
אנונימית
לא, כאילו למי שהיה את זה כשזה היה טרנד כן היה חיים? זה שזה יצא מהאופנה לא אומר שפצאום זה חרא. זה תמיד היה חרא.