תשובה אחת
אם זה פאבגי מובייל אז אני מתאר לעצמי להשלים משימות daily ולשחק הרבה פשוט
ולאט לאט לעלות battle pass יש מצב שיש emotes בrp מתקדם יותר והחינמי