12 תשובות
שואל השאלה:
חח לא ממש לא זאת לא אותה אחת =))))
אנונימי
אופסי
אתו ממש יפות (:
זואתי אם השיער הקצר-אהבתי את האיפור ואת צורת השיער
באמצע-אהבתי את "מרקם" השיער שלך
זואתי אם השיער הארוך-אהבתי את האדום
הכי ימנית נראת כאילי היא סובלת
השמאלית -8
האמצעית -7
הימנית -8
זו לא אותה אחת? חח d:
שואל השאלה:
חח לא זאת לא אותה אחת הן שונות מה לא רואים? חח
אנונימי
הן נראות זהות בגלל הפוני, וזאת שהעלתה את התמונה כבר הסבירה שזו לא אותה אחת.
שואל השאלה:
חח הן לא מאופרות רק בעייניים קצת אבל תודה
אנונימי
האמצעית ממש יפה כל השאר נחמדות.
חוץ מזה שיורידו את כל האיפור, הכי יפה זה טבעי.
שהן מאופרות יותר מדי. חוץ מזה הן חמודות...
אנונימי