21 תשובות
כן ברור
ממש לא, גם גיל 50 זה לא יותר מידי זקן.
זה מה שיפה בלונה פארק, כולם נהנים
זה לגמרי תלוי בלונה פארק
יש מתקנים יותר מפחידים
וזה לגמרי מתאים לבת 13
אם בא לך תלכי.
הכי מתאיםם
כן, ההנאה לא מוגבלת בגיל..
תיהני!!
יהיה לך ממש כיףף
ברור! גם גדולים ממך הולכים ונהנים. לדעתי אין מה לעשות שם בגילאי 9-10 כי אתה לא בגובה המתאים לעלות למתקנים הגדולים והכיפיים באמת
ברורר
שואל השאלה:
אמרו לי שאני לא הולכת ואח שלי הולך. אני ממש עצובה. אני בוכה בטירוף
שואל השאלה:
כאילו אני עצובה בטירוף לא בוכה בטירוף
איזה באסה.. למה הם לא מרשים?
שואל השאלה:
אומרים לי שאני גדולה מדי ושלונה פארק זה חרא
יש מתקנים לגדולים..
מה זה הפיגור הזה, לונה פארק זה לכל הגילאים
שואל השאלה:
לא נראה לי שאפילו מותר לי לעלות לכל המתקנים. אני בן אדם ממש קטן (1.56)
כן, אני בת 17 ומתכוונת ללכת ללונה פארק שיגמר הבית ספר ויהיה חופש גדול ואני גם כמוך 1.56
אני מטר חמישים ועליתי על המתקן הכי מפחיד שהייתי מטר 40 ואני בת 14
אנונימית
שואל השאלה:
אה בסוף אח שלי לא הלך כי היה תור ארוך מדי
כן.