10 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה (:
אנונימית
במודיעין לא זורחת השמש לא כדאי לך
שואל השאלה:
חחח נכון מודיעין היא לגמרי חור, אבל מה אני אעשה אני גרה בה
אנונימית
כנל^ אין ברירה
שואל השאלה:
אחרי שבע בערב העיר מתה וכולם בבתים ):
אנונימית
כן בגלל זה הולכים לתל אביב משעה 18:00 וחוזרים מאוחר. כי אין מה לעשות פה
שואל השאלה:
חחח לגמרי
אנונימית
לפחות יותר שקט בלילה חחח אז אפשר לישוו
שואל השאלה:
חחח נכון אבל גם מפחיד בלילה אם אתה רוצה לצאת לחברים אני תמיד ברחוב עושה כאילו אני מדברת עם אבא שלי
אנונימית
יש עבודות כאן אבל לא לגילך שידוע לי... סורי