5 תשובות
תמשיך להחזיק בדעה הזאת ותבין שההורים שלך לא הכי חכמים
פשוט לא לדבר איתם על זה יותר. יהיה להם קצת קשה עם זה, אבל הם חייבים לקבל את זה בסופו של דבר.
החיים הם שלך, הבחירות הם שלך. אל תתפשר על הדעות שלך בשביל אחרים, אבל כן תפתח אוזן קשבת כי לפעמים הם מבינים יותר ממך(במקרה הזה לא בהכרח). אתה אדם חופשי.
אנונימי
הם מכחישים, תן להם את הזמן שלהם להבין לאט לאט... אבל תמשיך לדבוק בדעה שלך.
הם צודקים בסך הכל
באותו הנושא: