15 תשובות
אפשר לשפפ את כולם , גם חברי הלקה עם ממברים מקבוצות שונות.
השיפים הכי מוכרים גם טייקוק (טייהונג וג'ונגקוק), ג'יקוק (ג'ימין וג'ונגקוק), נאמג'ין (נאמג'ון וג'ין), יונמין (יונגי וג'ימין), שמעתי שגם השיפ של טייהונג ויונגי די פופלרי, אני בזמני שיפפתי את הוסוק ואת טייהונג (ויהופ) וגם יש סואופ (הוסוק ויונגי).
בעיקרון זה היותר מפורסמים.
*טאהיונג
*טאהקוק
בכללי תמיד יש ריבים בין גיקוק שיפרס לויקוק שיפרס (שם שני לטאהקוק)
כל ארמי שהכרתי משפפ את אחד מהם בדוק כי אלה שיפים ממש פופולארים
אני הארד שיפר של גיקוק (גאנקוק וגימין) סופ (הובי ויונגי) ונאמגין (נאמגון וגין)
נראלי שהכי פופולארים אחרי גיקוק וויקוק הם
סופ
וימין (טאהיונג וגימין)
ונאמגין
בכללי את יכולה לשפפ את מי שאת רוצה עם מי שאת רוצה
לכל זוג יש שם
את יכולה גם לשפפ כמה ממברים נגיד את ההיונג ליין (גימין ג'אנקוק וטאהיונג) שהם הצעירים בלהקה- וימינקוק
וכו
מצטערת מאוד שכתבתי לא נכון אף על פי שאני לא ארמי וגם זה לא משנה איך כותבים בעיברית כי זה נובע מאנגלית שנובעת מקוריאנית.
הכי מוכרים אלה ויקוק (אני הארד שיפר שלהם-כמו שאפשר לראות בתמונה שלי)
וג'יקוק- ג'ימין וג'אנקוק
אחריהם יש את נאמגין ווימין ועוד כל מניי
בואנה מי שלא מבין בזה יחשוב שיש לכם בעיה
לצערי אין דרך אחרת להביע , ניסיתי את הקל שיכולתי.
מעריכה את מאמצייך
שואל השאלה:
תודה למי שענה ועוד שאלה
שוגה וגימין הם שיפ?
ואם הם כן מה השם של השיפ שלהם?
ברור שהם שיפ אפשר לשפפ מי שרוצים
ולא זוכרת אם יש להם שם לא בטוחה
כן, זה יונמין.
שיפ זה כמו סוג של מילה אחרת לשידוך, את בעצם מחשיבה שני אנשים(או יותר חח) כזוג... אז בעצם את יכולה לשפפ כל אחד מביטיאס אם כל אחד, אפילו אם אנשים מלהקות אחרות
בין השיפים המוכרים יש: טאהקוק(טאהיונג וגאנגקוק), יונמין(יונגי וגימין), נאמגין(נאמגון, גין), גיקוק(גימין, גאנגקוק), סופ(שוגה וגייהופ)...
וכן שוגה וגימין הם שיפ, כמו שאמרתי למעלה השם של השיפ שלהם הוא יונמין(השם האמיתי של שוגה הוא יונגי)
השיפים הכי פופולארים הם
yoonmin (יונגי וג'ימין)
jikook (ג'ימין וג'אנגקוק)
vkook (טאהיאנג וג'נגקוק)
וכמובן השיפ שאף אחד לא מתכווח עליו :
numjin (נאמג'ון וג'ין)

יש מלחמה בין המשפפים של jikook לבין המשפפים של vkook.
אני אישית בצד של vkook.

וnumjin כמו שאמרתי זה שיפ בלי מלחמות, כולם מסכימים עליו.
יש את השיפ שלא מתווכחים עליו שזה נאמג'ין (נאמג'ון וג'ין)

יש טאהקוק/ויקוק (טאה וקוקי) שאני ממש משפפת

ג'יקוק ( צ'ים וקוקי)

וימין (טאה וצ'ים)

יונמין ( יונגי וצ'ים)

סופ ( יונגי והובי)

מינהופ (צ'ים והובי)

נאמין ( נאמג'ון וצ'ים) שלזה אין אפילו שני מומנטים ואני באמת לא מבינה את הכמות הפצפונה של הארמיז שמשפפים אותם.

אה וצ'ים זה ג'ימין אם לא הבנת :)
יש גם טאהגי (יונגי וטאה) שאת זה אין לי מושג מי ההזוי שמשפפ