33 תשובות
כן זה הדבר הכי נורא שעברתי בחיים שלי
לא
אכן. לא קרה לי משהו מיוחד.
שואל השאלה:
שכחתי לכתוב
שכחתי לכתוב
אנונימי
לא
הייתי ממש קרובה לתאונה (כמעט מעורבת) ידיד שלי ספג את המכה מהאוטו והיה ארבע חודשים בבית חולים
לא. אבל חבר שלי נדרס 4 פעמים באותו הכביש
והוא לא מת עדיין, אנחנו קוראים לו חתולה עכשיו
כן
כן כמה פעמיים
כן, לא קרה לי כמעט כלום. אבל זו הייתה חוויה מפחידה.
לא, אבל הייתי מרחק של אצבע מתאונה
כן, רכב בלם לי על הרגל. חודש שלא הלכתי בו כמעט.
כן.
בכיתה ה' התפרצתי לכביש כמו איזה לא יודעת מה ורכב עצר סנטימטר ממני והאשה שנהגה התחילה לצרוח עלי.
זה הכי קרוב שעברתי לתאונה ברוך ה'.
זה הכי קרוב שעברתי לתאונה ברוך ה'.
לא אבל אופנוע כמעט דרס אותי ואז אישה שראת את זה באה לצרוח עליו כי זה היה כמה שניות ואם לא הייתי זזה הוא היה דורס אותי
לא,אבל אבא שלי ואבא שלו (סבא שלי) עברו תאונות שונות באותה שנה ושניהם מתו
כן חוויה ממש מפחידה, כשהייתי בכיתה ג' בערך נדרסתי ברגל, הרכב עלה על הרגליים שלי...ולחשוב שחצי שנה קודם אח שלי עבר תאונה רצינית..
כן, ואני נהגתי.
כן לפני חצי שנה נסעתי על אופניים וכשחצחתמ במעבר חצייה איזה מפגר פשוט לא שם לב אליי והמשיך לנסוע אז הוא נתקע בי עם המכונית. אני והאופניים עפנו אחורה האופניים נשברו לגמרי ואני בנס יצאתי רק עם איזה שריטה קטנה (כנראה אלוקים אוהב אותי?)
ואוו זה כזה עצוב שכל כך הרבה אנשים פה נפגעו מזה
חצי משוגעת אבל זה כל הקסם, חשבתי שכתבת "ואני נהרגתי"
ואני כזה התלהבתי שאת מתקשרת איתנו מהמתים.
סתם אני שמחה שאת איתנו (:
ואני כזה התלהבתי שאת מתקשרת איתנו מהמתים.
סתם אני שמחה שאת איתנו (:
אפשר להבין על מה המינוסים? מה אתם עצובים שיצאתי כאילו רק עם שריטה ולא עם מכה רצינית כשדרסו אותי? בחיאת שאני לא מבינה אתכם.
כן, עם אופניים ופעם עם רכב
אבל לא קרה לי כלום ברוך ה'
ולאף אחד שהיה באוטו
אבל לא קרה לי כלום ברוך ה'
ולאף אחד שהיה באוטו
אמא של חברה דרסה לה את הרגל (בטעות!) במוסך וכל הרגל שלה נשברה והיא לא יכלה ללכת תקופה ארוכה
כן
כן נסעתי עם אבא שלי באופנוע שלו ואז מישהי נסעה באדום ופגעה בנו ואמרה שזה אשמתנו ויש לה תינוק באוטו והיא ברחה
לנסוע בכביש 25 על - 140 קמ"ש בזמן שמישהו ככה סתם עושה בלימת חירום בזמן שאתה מאחוריו בשביל הכיף? זה הכי קרוב לתאונה שהיה
עברתי תאונת אופנוע עם עוד מישהו,לא הרגשתי את הרגליים,וכל הכתף שלי יצאה מהמקום,עברתי תהליך שיקום של כמעט שנה,רק אלוקים יודע איך יצאתי מזה,כל בוקר אני מודה לאלוקים על זה שאני חיה,לא נכה ולא צמח,אני באמת יצאתי מזה בנס.
רכב נתקע בי והיה לי נס כי שברתי רק את עצם הבריח. תודה לה'!
רכב בא משום מקום ונתקע בי במהירות עצומה לפני שנתיים בערך או יותר וישר דחפתי את הידיים קדימה
(זה לא היה בשליטתי) הגוף שלי פשוט עשה את זה כנראה
בשביל לנסות לדחוף את עצמי אחורה הכי מהר שאפשר
מרוב בהלה..
נתקעתי בעמוד לפני שבוע. .-.
לפני כמה שעות החלקתי כשדילגתי למקלחת.
כשהייתי בת 4 נפלתי ממדרגות יש לי צלקת עד היום.
באמצע חנות בגדי ים התחיל לי מחזור.
שברתי כוס לפני יומיים בטעות.
נשפך לי שוקו על החולצה מקודם.
**תגדיר תאונה.
(בראשונה פירטתי, כי הכי הייתי בטוחה שהתכוונת לזה)
(זה לא היה בשליטתי) הגוף שלי פשוט עשה את זה כנראה
בשביל לנסות לדחוף את עצמי אחורה הכי מהר שאפשר
מרוב בהלה..
נתקעתי בעמוד לפני שבוע. .-.
לפני כמה שעות החלקתי כשדילגתי למקלחת.
כשהייתי בת 4 נפלתי ממדרגות יש לי צלקת עד היום.
באמצע חנות בגדי ים התחיל לי מחזור.
שברתי כוס לפני יומיים בטעות.
נשפך לי שוקו על החולצה מקודם.
**תגדיר תאונה.
(בראשונה פירטתי, כי הכי הייתי בטוחה שהתכוונת לזה)
באותו הנושא: