6 תשובות
ראיתי את הפרק הראשון ואז עברתי לשאר כי זה היה מושלםם
מעולה עד פרק מסוים. אבל כנראה שלא הייתי רואה את זה אם היו מציעים לי היום כי הטעם שלי באנימה ומנגה השתנה.
אנונימי
סדרה מושלמת, לא ראיתי אף סדרה מותחת וגאונית כמוה.
אנונימי
היה טוב מאוד עד לקראת הסוף
התחיל מאוד להתדרדר מנקודה כלשהי
התחיל מאוד להתדרדר מנקודה כלשהי
יצירת אמנות, האנימה האהובה עליי.
וואלה סדרה חונקת