התחברות
הרשמה
הייתם שולחים לו הודעה שזה מפריע לכם או משחררים ולא רודפים?
הוא חפר לי ממש 100 הודעות אם לא עניתי שעתיים וזה... דיברתי איתו בנחמדות שזה מפריע עכשיו אני מתחילה שיחות והוא יבש רצח ולא שואל חזרה דברים
22 באפריל 2019, 23:22
הודעות
תשובה אחת
לא הבנתי את השאלה
אנונימית
באותו הנושא:
אם היו שולחים לכם הודעה פה הייתם עונים?מסננים? ואם הייתם נורא רוצים לשלוח הודעה פה למישהו הייתם שולחים?
בנים הייתם שולחים הודעה לבחורה שאח שלכם יצא איתה כמה חודשים?
אם מישנהו היה שולח לכם הודעה שכתוב בה "היי", מה הייתם עונים?
תגידו הייתם נעלבות אם רק הייתם שולחים הודעות לחברה שלכם והיא בחיים לא תשלח ?
הקראש שולח לכם הודעה איזה אי וכי הייתם עונים?
אם מישהו שהייתם איתו בקטע וחתכתם את הקטע היה שולח הודעה שהוא מתגעגע הייתם
אם הייתם רוצים לשלוח למישהו הודעה הייתם שולחים גם אם זה "פאדיחה" ?
אם בן אדם לא היה מדבר איתכם שבוע ואז פתאום שולח הודעה, הייתם מסננים?
אם חבר של חברה שלכן היה שולח לכן הודעה, מה הייתן עושות?
מה הייתם שולחים אם הייתם יכולים לשלוח הודעות קוליות בסטיפס?
איך הייתם מגיבים אם הקראש היה שולח לכן הודעה מגיבות ישר או מחכים כמה זמן ואז?