7 תשובות
לא
לא.. מה זה?
חס וחלילה!
מלא פה רשומים לשם, גם אני הייתי עונה שם פעם
לא, רק אם נרשמת לfxp.
כן
הוצאה להורג מחר ב8
חח לא ..