7 תשובות
לא
לא.. מה זה?
חס וחלילה!
מלא פה רשומים לשם, גם אני הייתי עונה שם פעם
מלא פה רשומים לשם, גם אני הייתי עונה שם פעם
לא, רק אם נרשמת לfxp.
כן
הוצאה להורג מחר ב8
הוצאה להורג מחר ב8
חח לא ..
לא