10 תשובות
לעע
אנונימית
כן.
כל הכבוד שהחלמת❤
כן, אבל זה דורש הרבה פחות התמודדות וגבורה

טיפול אחד וניתוח אחד זה ממש כלום בשביל מחלה ארורה כזאת
אנונימית
בטח שזה נחשב.
היה לך מזל, אני מכירה אנשים שעברו מספר רב של טיפולים וניתוחים ועדיין לא יצאו מזה.
רק בריאות. (:
מוזמנת לשלוח הודעה בפרטי אם בא לך.
וואחה כן ומי שאומר שצריך לעשות את כל החרא הזה שמסביב כדי להיחשב לסרטן אז שיקפוץ.
כל הכבוד לך ומאיל לך בריאות
מאחל
שואל השאלה:
תודה (:
היה לי סרטן בלוטת התריס ..
אנונימית
כן, כל הכבוד שהחלמת ומאחלת לך הרבה בריאות!(:
אנונימית
כן זה נחשב, שמח שאת כאן איתנו בריאה ושלמה היום :)
באותו הנושא: