7 תשובות
שלא תעזי!
למה לעזאזל?
אל תעשי את זה
אל תקיאי בכוונה, זה יפתח לך אנורקסיה ואני די בטוחה זה מה שאת רוצה. אבל זה יהרוס לך את הגוף
אם בשביל להרזות, רק שתדעי שזה יוצר הפרעות אכילה והורס לך את הגוף.
אל תהיי אהבלה טוב? ואל תעשי שטויות כי זה סתם מפגר ואנורקסיות זה ממש דוחה ומכוער
אנונימי