6 תשובות
עדיין יש מקמק??
לי היה יאא נוסטלגיה
היה לי מיקמק נדיר אבל שחכתי את הססמא שלו
לא משנה כמה אני מנסה לצאת ממיקמק אני לא מצליחה למה
מיקמק אהבת חיי
היה לי ואיךך אהבתי את המשחק הזה