פליז תעזרו לי אנשים אני בתסביך פהה מה לעשות?!?! בבקשה אל תתעלמו אני חייבת להחזיר תשובה ממש עוד מעט!!!
אוקיי אז מחר אני נוסעת לנתניה עד יום רביעי בערב... אז דודה שלי התקשרה אליי לא מזמן ושאלה אותי אם אני רוצה ללכת אליה.. יש לי שם בת דודה שאני חולה עליה ובן דוד קטן שאני אוהבת לשמור עליו אז אמרתי לה שאני כנראה יכולה מיום שישי אבל עדיין לא קבענו. ועכשיו התקשרה אליי דודה שלי השניה ושאלה אותי אם אני יכולה לשמור על הכלב שלה מיום חמישי (מתי שאני חוזרת) ועשיתי את זה כבר כמה פעמים בחופשים וקיבלתי על זה ממש הרבה כסף והתקופה הזאת היא דווקא התקופה שאני רוצה לחסוך כסף למשהו שאני ממש רוצה ואני מקבלת מדודה שלי וזה ממש שמשתלם אם הדודה הראשונה שהתקשרה אליי תדע מזה שעזרתי לדודה השניה שלי היא תיעלב ותחשוב שאני לא רציתי לבוא כי הייתי לגמרי פנויה. פליז עזרה!! מה לבחור???