15 תשובות
אז מוותרים עליו.
להיפרד, אם האישיות שלו חרא אין למה להישאר חבר שלו
תזרוק אותו
לזרוק אותו
אנונימי
אז תוותר עליו
באמת שהוא לא שווה כלום, לי אישית זה מוריד ממש.
זה כל העניין בן אדם חתיך יגרום לך להידלק עליו בן אדם עם אישיות טובה יגרום לך לקשר איתו אבל אני ממליץ תורידי לאט לאט את הקשר אבל באותו זמן תני לו הזדמנות מצידך ותגיעי למצב שבו רק את עונה והוא שואל זה יגרום לו לחתוך
רדי ממנו.. אין לך למה לצפות.. אלא אם כן את מתכוננת להיפגע
אז אני יענה לך תשובה שונה מכל התשובות פה... וואלה הוא גם בנאדם ובטוח שיש בו נקודות טובות פשוט צריך לראות אותם! אל תוותרי עליו כל כך מהר, את יכולה להשיג אותו ולעזור לו להשתנות.. אני גם די בטוחה שהוא רוצה להשתנות אבל לא יודע איך.. הוא רק צריך משהי שתעזור לו ותקדם אותו.. תחשבי עלזה את יכולה לשנות אותו ולהוריד ממנו את המסיכות שהוא בנה על עצמו.. ככה שתיכם תרוויחו:)
תשמע- לא משנה כמה אתה נמשך אליו אם אין לכם נושאי שיחה זה די אבוד, כמו הזאת שמעלי לדעתי כדאי לך כן לנסות למצוא בו עניין אבל אם אתה רואה שאין נותר רק לזרוק אותו
תשכחי ממנו
מה יש לכם? אתם לא רואים שבן שואל את זה? ואתם כותבים לו בנקבה...
שואל השאלה:
כן אני בן מה הקטע?
כן אני בן מה הקטע?
אנונימי
אה סליחה ראיתי אנונימית במקום אנונימי
אל תיכנסי איתו למערכת יחסים למה להפגע