התחברות הרשמה

איך אתם אוכלים את הארטיק שלכם?

עם עטיפה או בלי?(זורקים תעטיפה או לא)
21 באפריל 2019, 19:18
ארטיק    
7 תשובות
עם כדי שלא יהיה לי על היד
א
אמריקה סינגר
בלי
Skylight
עם
ל
לא טובה בשמות
עם
Y
Your girll
בלי
Here, There and Everywhere
עם, כדי שלא יטפטף
B
Black widow, baby
לא זורקת, אלא אם כן היא דביקה.
S
SIKE
באותו הנושא:
שחברים שלכם אוכלים לידכם חטיפים/ ארטיק תגידו להם זה משמין?
הייתם אוכלים את החתול/הכלב שלכם?
מה הארטיק האהוב על סבתא שלכם?
איך אתם אוכלים את הקרמבו שלכם?
אם חברים שלכם אוכלים לידכם חטיפים, אתם אומרים להם שזה משמין?
אם הייתם מגלים שחבר/ה שלכם אוכלים לא כשר, איך הייתם מגיבים?
אתם מעלים תמונה של האוכל שלכם לפני שאתם אוכלים לסטורי באינסטגרם?
הארטיק האהוב עליכם?
מה אתם אוכלים בביהס שלכם?
עכשיו אכלתי ביס ארטיק תות וזה ממש מגעיל לי כשי לי לרדת לקחת ארטיק שאני אוהבת?
כשאתם אוכלים את האוכל שלכם עם סכין ומזלג