4 תשובות
הייתי בבאולינג במעלה אדומים ולפי דעתי כן טוב שם והכל אבל לא מצדיק את המחירים בכלל.. פשוט סטנדרטי כמו שאר מתחמי הבאולינג..
שואל השאלה:
חח לא אני מירושלים^^
חח לא אני מירושלים^^
אנונימית
במודיעין סבבה כזה
לא משהו מיוחד כל כך
לא משהו מיוחד כל כך
אומיגיאד!!!
את ממעלה אדומים? כןכןכן?
אני משם
והבאולינג פה הכי טוב!!!
את ממעלה??
את ממעלה אדומים? כןכןכן?
אני משם
והבאולינג פה הכי טוב!!!
את ממעלה??
באותו הנושא: