4 תשובות
הייתי בבאולינג במעלה אדומים ולפי דעתי כן טוב שם והכל אבל לא מצדיק את המחירים בכלל.. פשוט סטנדרטי כמו שאר מתחמי הבאולינג..
שואל השאלה:
חח לא אני מירושלים^^
אנונימית
במודיעין סבבה כזה
לא משהו מיוחד כל כך
אומיגיאד!!!
את ממעלה אדומים? כןכןכן?
אני משם
והבאולינג פה הכי טוב!!!
את ממעלה??