4 תשובות
מצגת זה אחלה רעיון
לא מוגזם, יציאה מהארון זה משהו משמעותי וכדאי לך לעשות את איך שהכי נוח לך, ומצגת נשמעת כמו אחלה דרך.
שואל השאלה:
הקטע הוא שאני ממש מפחד, אז אני גם לא יודע אם מצגת היא הדבר הנכון לעשות
ואני לא יודע מה ההורים שלי יחשבו על זה
אולי הם יחשבו שאני צוחק או לוקח את זה ברצינות מידי או לא יודע
אנונימי
אני יצאתי מהארון בוואטסאפ, זאת לדעתי הדרך הכי טובה