3 תשובות
אצלי לא בהתחשב בעובדה שזה היה גיל 14 ואני אפילו לא קוראת למה שזה היה חבר
אבל אני מאמינה שאהבה זה ההרגשה הכי טובה שיש
(ברור שבסרטים הכל מוקצן מהסיבה שבמציאות לא קורים דברים שקורים בסרטים)
פרפרים בבטן זה כמו קיא כזה זה הרגשה די חרא להיות מאוהב במישהו כשזה לא הדדי זה מלחיץ ממש במיוחד בפעם הראשונה וברור שיש בעיות ולפעמים מתגברים ולפעמים לא