8 תשובות
יש איזה קבוצה שקוראים לה גדליה, 24/7 יש שם איזה 3 שיחות במקביל ופעם אחת בקיץ לא נכנסתי 24 שעות והיה שם איזה 50 אלף הודעות
3500
אנונימי
יותר מ100 אלף ;-;

כי בכיתה ו' ממש התלהבנו וזה
חח 80 אלף

הרבה קבוצות בכיתה ו
בפרטי בסביבות ה200
בקבוצות גם הגיע ל1000+
91,000
אל תשאלו.