4 תשובות
איך אפשר להתאהב במישהו אם בחיים לא דיברתם בשיחה אמיתית?
התכוונת קראש אולי...
פשוט להבין שלא יצא מזה כלום.
התכוונת קראש אולי...
פשוט להבין שלא יצא מזה כלום.
את לא מאוהבת בו, אולי נדלקת עליו קצת.
להתחיל לדבר איתו, או להבין שזה חסר טעם אם לא תעשי עם זה כלום.
להתחיל לדבר איתו, או להבין שזה חסר טעם אם לא תעשי עם זה כלום.
אם אין בינכם הפרש גדול אולי אתם יכולים להכיר ולהיפגש יש פה כמה שעשו את זה למרות שאני לא הכי ממליצה
תבדקי אם גם הוא בקטע..
תבדקי אם גם הוא בקטע..
וואו וואו וואו תרדי ממנו דחוף את לא יודעת מי זה!!!!!
באותו הנושא: