התחברות הרשמה

עניתי לו חחח תגדיר להציק. זה בסדר?

מישהו שלח לי הודעה באינסטה. באתי להציק לך קצת
אפשר?
20 באפריל 2019, 20:55
ערסיםמילים    
4 תשובות
כן, זה סבבה
ח
חמוצים.
לא
נ
נעלי פקקים דלי חוחובה ארגז קבו
זה בסדר
Skylight
כן
A
Angel xo
באותו הנושא:
משעמם לי, להציק לילדים במיקמק?
זה בסדר שחברה שלי בוכה ואני מחבק אותה מבלי להגיד מילים? לדעתי מילים יכולות להציק
רעיונות להציק לאנשים ברחוב?
איך להתנקם בילדה שלא מפסיקה להציק לי ולהשפיל אותי?
איך לגרום לילדים להפסיק להציק לי?
תגדירו את עצמכם במשפט. אוהבת להיות זה בסדר?
נאמנים זה בסדר להציק למישהו בנוגע למגדר שלו?
אם עניתי על כמעט 500 שאלות ואני על 137 פרחים זה בסדר?
התקשרו אלי מחסוי 3 פעמים ולא עניתי כי אני לא אוהב שמתקשרים ממספר חסוי, זה בסדר?
בנות מהר! תגדירו מכוער ותגדירו חתיך בשבילכן!
תגדירו סדר העדיפויות בין: