6 תשובות
תגידו לו ואני אוהבת את חבר שלי כשהוא אומר לך את זה או תגידי לו מן הסתם אחרת לא היית מדבר איתי
תגידי לו שאת אוהבת את חבר שלך
לא לומר, פשוט לבצע.
תתרחקי, תתחילי לשמור קצת מרחק, פחות לענות ואם לענות אז לא כמו פעם אלא בצורה קצת יותר יבשה, לא לפתח שיחות, למנוע שיחות יותר נכון
וזהו כעיקרון, אם הוא יתחיל להבין שאת מתרחקת וירצה לדעת למה, תספרי את האמת - יש לך חבר.
שואל השאלה:
הקטע שהוא חבר נורא נורא טוב שלי ברמה של כמו החברה הכי טובה והיה קטע ולא הצליח ואנחנו רחוקים ולא מתראים ואני לא רוצה לאבד אותו
אנונימית
השם שלו מתחיל בה'?
אנונימית
שואל השאלה:
לא
אנונימית