10 תשובות
בטעם טוב
לא היא סבבה
לפעמים כן.
לא כל כך
לא משהו שרוב הבנות לא לבשות...וגם אם היא כן הייתה לובשת זאת החלטה שלה והחיים שלה...(!)
לא ככ מתה עליה, אבל שתעשה מה שבאלה. תכלס היא כבר בת 18
לא
אנונימית
כן