9 תשובות
אז תראה, אולי הבנות יותר מתחברות אלייך מאשר בנים
שואל השאלה:
ולמה אף פעם בנים לא עוזרים לי בבית ספר
ולמה אף פעם בנים לא עוזרים לי בבית ספר
אנונימי
אולי אתה מראה להם דיסטנס? תנסה להתחבר אליהם
שואל השאלה:
תמיד בנות הגנו עליי מפני בנים שרצו להרביץ לי בבית ספר ומה זה אומר על בנות ?
תמיד בנות הגנו עליי מפני בנים שרצו להרביץ לי בבית ספר ומה זה אומר על בנות ?
אנונימי
אוקי
אולי הם מקנאים שכל הבנות איתך, ושאתה אולי חתיך .
שואל השאלה:
אני מתכוון שבנות .הם היחידות שעוזרות לי בבית ספר מדברות. איתי אים לא הם אין לי עזרה ואין עים מי לדבר
אני מתכוון שבנות .הם היחידות שעוזרות לי בבית ספר מדברות. איתי אים לא הם אין לי עזרה ואין עים מי לדבר
אנונימי
אולי הם מקנאים שכל הבנות איתך.
בנות הן לא בקטע של ריב... בנות אוהבות לעזור ולא אוהבות לשנוא אנשים אחרים ובנים זה בדיוק ההפך...
באותו הנושא: