4 תשובות
תלבשי משהוא חגיגי.
ללא קשר למי בא ואיפה, זה פסח ושבת, תתלבשי בשביל השבת והחג, כדי לכבד ולייקר את היום הזה וגם בשבילך את תרגישי יותר בכיף כשאת לבושה יפה וחגיגי (:

שבת מבורכת ופסח כשר ושמח!
שואל השאלה:
אבל אנחנו רק בבית וכל מי שבא זה אנשים זקנים
אנונימית
אז מה, תהני מזה, זה כיף להתלבש יפה והכל.
בשביל עצמך.
ושוב, זה שבת וחג יש עניין להתלבש יפה (:
שימי איזה גינס וטי שירט
באותו הנושא: